Star baby: (0,8 – 2 роки) – годинне заняття в групі з восьми дітей разом з батьками або нянями.
Star kids: (3 – 5 років) – годинне заняття в групі з восьми дітей без супроводу батьків.
Заняття проходить в ігровій формі, немов дитяче свято. Насправді воно вирішує дуже серйозні завдання розвитку відповідно сензитивного періоду малюка.
В процесі заняття кожні 5 – 10 хвилин відбувається зміна ігор-вправ. Як правило, кожна наступна вправа відрізняється від попередньої за формою, змістом, загальною спрямованістю:
– На рухову активність, фізичний та нервово-психологічний розвиток, зокрема всіх груп м’язів і суглобів, міжпівкульної взаємодії, витривалості, спритності, координації рухів, самоконтролю, дрібної моторики.
– На розвиток образного мислення, естетичного сприйняття і смаків, використовуючи художнє, музичне, хореографічне, акторське мистецтво, що передбачає заняття танцями, виготовлення найрізноманітніших поробок, ознайомлення з музичними інструментами, виставу лялькового театру.
– Навчання швидкочитанню, завдяки якому розширюється словниковий запас малюка, знання про світ та розвивається образна, словесно-логічна, рухова та емоційна пам’ять. ( за методикою Домана)
– На формування математичних знань і навичок, з одночасним розвитком логіки. (за методиками Монтессорі, Кюїзенера, Нікітіних, Зайцева, Дьєнеша )
– На розвиток базових здібностей: уваги, пам’яті, сприйняття, уяви, мислення. ( за методиками Массару, Монтессорі, Домана та ін.)
– На розширення і уточнення знань дитини про саму себе і навколишній світ.
– На формування позитивних комунікативних навичок, що передбачає вміння співпраці та взаємодопомоги, соціальна адаптація.
– На емоційно-вольове і чуттєве виховання, яке передбачає здатність до прояву всієї гами позитивних людських емоцій і почуттів; здатність до самоусвідомлення і самоконтролю свого емоційного стану (за методикою С. Лупан )
Групові заняття активізують пізнавальні процеси у дітей, адже спостерігаючи за діями колективу під час занять, діти швидше залучаються в різноманітні ігри-вправи, ніж в умовах виключно індивідуальних занять вдома – один на один з мамою. Крім того, у дітей з’являються додаткові стимули і умови для прояву та демонстрації своїх досягнень, що стимулює їх самоствердження, самопізнання та сприяє особистісному зростанню.
Спілкування дітей на заняттях відбувається на основі ігрової діяльності, а головне – їх співпраці з іншими дорослими. Все це помітно розширює їх життєвий досвід, навички та інтерес до спілкування в цілому. Після занять з раннього розвитку дитина швидко адаптується до садочка.
Важливу роль групові заняття відіграють для дорослих, адже ми створюємо для батьків умови повноцінного спілкування на взаємно цікаві теми у дружній атмосфері.
Через певний час (від декількох тижнів до декількох місяців) наші діти починають значно випереджають своїх однолітків за всіма напрямками розвитку: інтелектуальному, творчому, фізичному, емоційному, психічному, художньому, а також з точки зору життєрадісності та рівня самостійності.