Діти на власному досвіді пізнають конструктивні властивості окремих деталей. Можливості їх з’єднання, комбінування, оформлення, програмування.
При цьому кожна дитина творить як дизайнер, засвоюючи під час творчого конструювання закони гармонії і краси.
На заняттях ми формуємо у дітей уявлення про навколишній світ, сенсорні основи сприйняття, технічні та зображувальні навички, аналітичну складову розому у конструкторській діяльності, навички елементарного орієнтування у просторі, розвиваємо дрібну моторику рук. Діти вчаться слухати та розуміти звернення і розповідь педагога, відповідати на запитання, будувати речення, вести діалог, розвивають монологічне пояснювальне мовлення.
А ще — діти вчаться працювати у колективі, поважаючи інших.
Ми ознайомлюємо наших вихованців з такими математичними поняттями, як ціле та частина, симетрія, послідовність, періодичність. Знайомимось із азами програмування.
Заняття триває 90 хвилин. На кожному занятті обов’язково проводимо фізкультхвилинки, під час яких активізуємо рухову діяльність дітей.
Досвід свідчить, що робота з конструктором ЛЕГО стимулює у дошкільників розвиток творчих здібностей, забезпечує стійку мотивацію до отримання знань, до пізнання нового. Конструюючи різні моделі з дрібних деталей діти навчаються:
У дітей формуються уявлення про сенсорні еталони, технічні навички конструктивної діяльності, навички орієнтації у просторі та на площині.
Такі вміння і навички закладають фундамент учбової діяльності майбутніх школярів. Діти, що захоплюються конструюванням, відрізняються багатою фантазією і уявою, активним прагненням до творчої діяльності, бажанням експериментувати, винаходити. У них добре розвинене просторове, логічне, математичне, асоціативне мислення, пам’ять, що є основою інтелектуального розвитку і показником готовності дитини до навчання у школі.