Власна закрита територія. Облаштоване укриття. Великі ігрові та навчальні зони.
Людмила Маслак
Засновниця і директорка мережі дитячих садочків Kids Galaxy, гімназії Galaxy School, освітньої платформи Galaxy school online ідейна новаторка в сфері освіти та виховання дітей. Педагогиня та дитячий психолог за дипломами, креативна підприємиця, волонтерка та ідеалістка в житті.Досвід роботи: у сфері виховання дітей понад 8 років, управлінський досвід 6 років.
Кожна дитина – це особистість, зі своїм унікальним внутрішнім світом. Наше ж головне завдання – виховати покоління щасливих, здорових фізично та психологічно, розумних українців.
Діана Хаустова
директорка дитячого садочка Kids Galaxy
Справжній професіонал із 5 ти річним досвідом у сфері педагогіки, яка присвятила своє життя розвитку та вихованню дітей. Вона має медичну освіту та педагогічну, регулярно вдосконалює свої знання, проходячи курси з нейропсихології та нейропедагогіки, що дозволяє їй краще розуміти психологічні та інтелектуальні особливості кожної дитини.
Бути директором – це не лише управління колективом і щоденна організація роботи закладу, а й велика відповідальність за кожну дитину, яка приходить до садочка
Оксана Літвененко
Адміністратор дитячого садка
Це відповідальна особа, яка забезпечує організаційно-адміністративну роботу закладу. Вона займається координацією діяльності педагогічного та технічного персоналу, контролює дотримання режиму дня, взаємодіє з батьками, вирішує адміністративні питання, пов’язані з документацією, а також організовує ефективну роботу закладу в цілому.
Юлія Самойленко
психолог та вихователька старшої групи з першою педагогічною освітою та другою — логопеда-дефектолога
Вона має 8 років досвіду роботи вихователем у дитячому садку та школі. Також Юлія працювала асистентом вчителя за кордоном і здобула досвід роботи психологом.
Юлія впевнена, що віра в дитину може змінити її поведінку в будь-якій ситуації, і ставиться до кожної дитини з індивідуальним підходом, аби допомогти їй розкрити свій потенціал.
Валерія Гайналій
помічник вихователя старшої групи
Допомагає вихователю в організації навчально-виховного процесу, здійснює нагляд за дітьми, підтримує порядок і безпеку в групі.
Він активно залучений до проведення занять, ігор та розвиткових активностей, допомагає дітям виконувати завдання, розв’язувати конфлікти та підтримувати дисципліну. Помічник має бути уважним, чуйним і комунікабельним, створюючи позитивне середовище для підготовки дітей до школи.
Юля Шпак
вихователька середньої групи з педагогічною освітою та досвідом роботи з дітьми дошкільного віку
Вона вірить, що розвиток кожної дитини є головною метою виховання. Завдання Юлі як вихователя — створювати комфортну та підтримуючу атмосферу, де кожна дитина почувається впевнено і зростає, насамперед, як особистість.
У своїй роботі Юля застосовує безліч ідей, підходів і методик, спрямованих на індивідуальний розвиток кожного малюка. Вона вважає, що важливим завданням є знайти індивідуальний підхід до кожної дитини. Юля відкрита до спілкування з батьками та впевнена у своїй здатності створювати позитивну та навчальну атмосферу для всіх дітей.
Олена Стеценко
помічник вихователя середньої групи
Фахівець, який допомагає вихователю організовувати навчальний процес, проводити ігри, заняття та активності. Його завдання включають догляд за дітьми, підтримку порядку в групі, допомогу у виконанні завдань, а також спостереження за емоційним та фізичним станом дітей.
Аліна Шкабарня
вихователька молодшої групи та педагог раннього розвитку
Ще зі студентських років зрозуміла, що люди, з якими мені найкраще вдається вибудовувати комунікацію, це маленькі діти.
Дитинство - це найбільш недооцінений період в житті людини. Всі вважають, що ти маленький і чекають поки виростиш, щоби навчити правилам життя.
Я ж напавки вважаю, що дитинство - це найголовніший період під час становлення особистості, це фундамент, на який нашаровується увесь подальший життєвий досвід.
Бути вихователем - це професія, в якій кожен твій крок/слово/погляд матимуть сенс і не пройдуть повз дитину.
Тетяна Гайдай
помічник вихователя молодшої групи
Підтримує вихователя в організації ігор, занять та повсякденних активностей. Він допомагає в догляді за дітьми, слідкує за їх безпекою, допомагає їм в організації харчування, особистої гігієни та відпочинку
Анна Шрайдер
вихователька ясельної групи з 18-річним досвідом роботи
Вона є спеціалістом, яка активно використовує інноваційні технології та методи у вихованні дітей. Анна вважає, що головними аспектами ефективного виховання є любов до дітей та індивідуальний підхід до кожної дитини.
Вихователька приділяє велику увагу розвитку комунікативних навичок у малюків, адже це допомагає дітям з більшою цікавістю пізнавати навколишній світ. Анна ставиться до кожної дитини як до своєї власної, і любить їх так само, забезпечуючи теплу та підтримуючу атмосферу для їх розвитку.
Оксана Гаєва
помічник вихователя
Помічник вихователя ясельної групи є незамінним помічником для вихователя, створюючи сприятливе середовище для розвитку дітей. Вона допомагає будувати емоційно безпечне середовище, де малюки можуть розвиватися і вчитися новому в період їхнього раннього розвитку.
Ільюк Вікторія
викладач англійської та японської мови
Вікторія Владиславівна — справжній поліглот і натхненний педагог, який відкриває дітям двері до світу іноземних мов. Випускниця Київського національного лінгвістичного університету, вона спеціалізується на японській та англійській мовах. За 9 років викладання Вікторія здобула визнання за індивідуальний підхід до кожної дитини та вміння пояснити складні речі доступно та цікаво.
Сертифікат TEFL (Level 5 Diploma in Teaching English) підтверджує її високий рівень професійної підготовки та компетенцій у викладанні англійської мови. Її уроки базуються на сучасних методиках і спрямовані на те, щоб діти не лише опановували граматику та лексику, але й полюбили процес вивчення мов.
Вікторія надихає своїх учнів і допомагає їм досягати значних успіхів у мовному розвитку, створюючи дружню та мотивуючу атмосферу на кожному занятті.
Анастасія Жара
керівник школи танцю «GALAXY DANCE SCHOOL»
Анастасія Жара — талановитий хореограф із вищою академічною освітою, магістр режисури та хореографії, а також сертифікований фітнес-тренер і реабілітолог. Її педагогічний стаж у роботі з дітьми та підлітками сягає 17 років, із яких 12 років вона викладала в середніх навчальних закладах.
Анастасія не лише навчає своїх учнів мистецтву танцю, а й допомагає їм розуміти та відчувати своє тіло, розвиваючи гнучкість, витривалість і правильну поставу. Її заняття охоплюють різні напрямки хореографії, надихаючи кожну дитину полюбити танець і відкривати свій творчий потенціал.
Під керівництвом Анастасії ваша дитина зможе всебічно розвиватися в хореографічному мистецтві, відчуваючи себе впевнено та гармонійно як на сцені, так і в повсякденному житті.
Ігор Білоконь
вчитель шахів
Ігор Білоконь — захоплений шахами наставник, який допомагає дітям відкривати світ цієї інтелектуальної гри. Його мета — не лише навчити основ шахів, а й розвинути стратегічне мислення, тактичні навички та здатність приймати швидкі й обдумані рішення.
У сфері шахів Ігор є активним членом «Шахової школи Київ», клубів «Chess University» і «Team Ukraine», що дозволяє йому застосовувати найсучасніші підходи до навчання. Його улюблена цитата Емануїла Ласкера відображає підхід до навчання: «Шахи — це мистецтво, а не наука. І якщо це мистецтво, то воно повинно бути проявом індивідуальності».
Андрій Лисюк
тренер з футболу
Андрій Лисюк — досвідчений тренер, який допомагає дітям закохатися у футбол і розкрити свій спортивний потенціал. Починаючи свій шлях у футбольній школі ДЮСШ-15 у Києві, він став гравцем молодіжної команди футбольного клубу «Динамо Київ». Продовживши кар’єру, Андрій виступав за професійні команди «Металург Донецьк», «Сталь Дніпродзержинськ» та «Полісся Житомир».
Маючи ліцензію «С» УАФ, Андрій активно працює з дітьми вже понад шість років, допомагаючи юним футболістам віком від 4 до 12 років опановувати ази гри, вдосконалювати техніку та розвивати командний дух. Андрій вміє мотивувати, легко знаходить спільну мову з дітьми і створює атмосферу, де кожна дитина почувається впевненою та підтриманою.
Олександра Майсак
викладач музики
Понад 15 років професійно займається музичним мистецтвом, працювала педагогом в дитячій музичній школі та приватних закладах освіти. Активно веде концертну діяльність як сольна виконавиця на акордеоні та фортепіано.
Спеціалізується на музичних розвиваючих заняттях для дітей молодшого шкільного віку, підготовці до вступу у музичну школу, навчанні грі на фортепіано, клавішному/кнопковому акордеоні. Розробляє авторський освітній канал у сфері культури та мистецтва.
Наталія Середа
психолог практик
Наталія Середа — фахівець із дев’ятирічним досвідом у сфері психологічного супроводу та менеджменту проєктів. Вона здобула освіту психолога в Дніпропетровському національному університеті імені Олеся Гончара, а також має медичний досвід, отриманий під час навчання у Дніпропетровському обласному медичному ліцеї-інтернаті «Дніпро».
Наталія є організатором дитячих таборів, де створює сприятливе середовище для розвитку дітей. Вона також викладає курси з емоційного інтелекту та Soft Skills, допомагаючи дітям і підліткам краще розуміти свої емоції, будувати здорові взаємини та розвивати ключові навички для успішного майбутнього.
Жук Тетяна Юріївна
викладач англійської мови
Освіта — Київський національний лінгвістичний університет (філолог, викладач англійської та іспанської мов і зарубіжної літератури)Досвід викладацької діяльності — 12 років Задля досягнення найкращого результату розробила власну навчальну програму, базуючись на матеріалах провідних іноземних видавництв та методик викладання англійської мови
Ірина Вєріна
арт-педагог
10 років педагогічного досвіду, вже 3 роки навчає в нашій мережі.Професійна освіта: вчитель образотворчого мистецтва, НПУ ім. Драгоманова.Знає, як розвинути креативність та потенціал у кожної дитини.Може все: академічний малюнок, графіка, живопис, скульптура. Обожнює копіювати картини видатних митців та створювати власні шедеври.Навчить дитину працювати різними матеріалами: олівцем, сангіною, вугіллям, аквареллю, гуашшю, акриловими та олійними фарбами.В роботі дотримується принципу, що головне — це індивідуальний підхід до кожної дитини.